Fotografia ślubna - oferta specjalna na rok 2010 i 2011

Uwaga - mam ważny komunikat dla moich obecnych i przyszłych klientów - chodzi o specjalną ofertę cenową dotyczącą wykonywanej przeze mnie fotografii ślubnej.

Inspiracją do tej promocji były słowa jednego z najbardziej znanych ex-polityków polskich, Stanisława Łyżwińskiego, znanego obecnie jako Stanisław Ł. - "Jestem niewinny!".

Stawiamy na niewinność! Promujmy dziewictwo do nocy poślubnej!

Dlatego właśnie każda Para, w której Panna Młoda zachowa niewinność do dnia swego ślubu, otrzymuje rabat ma moje usługi w wysokości 30% ceny! Wymagane będzie przy tym przedstawienie zaświadczenia lekarskiego (koniecznie z dnia ślubu) lub własnoręczne, organoleptyczne potwierdzenie w/w faktu przeze mnie, w trakcie przygotowań.
Z powodu braku możliwości przeprowadzenia wiarygodnego badania, nie dotyczy to Panów Młodych.
Oferta ta obejmuje pary z roku 2010.

W 2011 Polska obejmie prezydencję w Unii Europejskiej. W roku tym 30% rabat dotyczyć będzie Par, które zdecydują się na uczczenie tego wydarzenia za pomocą tatuażu - gwiaździstego symbolu Unii oraz flagi Polski - wykonanego na pośladkach.
Potwierdzenie w/w faktu wykonane zostanie wyłącznie przeze mnie, zaświadczenie lekarskie nie będzie honorowane.
Uwaga - dorzucenie na ramieniu tatuażu z adresem mojej strony internetowej - dodatkowe 5% rabatu!

Zapraszam serdecznie!


PS. 02.04.2010 - pary młode, które bardzo poważnie potraktowały mój wczorajszy żart primaaprilisowy (podobno chirurdzy plastyczni zajmujący się rekonstrukcją błony dziewiczej przeżywają oblężenie... :-D) chciałem poinformować... że czemu nie? :-) Za tatuaż z adresem mojej galerii dam nawet 6% rabatu!