Dzieci Kwiaty, czyli ślub Ani i Rafała: Flower Children - Ania and Rafal's wedding

Dziś będę polecał!
Anię i Rafała poznałem kawał czasu temu, na ślubie Lidki od Kotów i Adama (Pola - słodziutka!), a z takimi parami (wiedzącymi czego można się po mnie spodziewać) współpracuje się znakomicie. Ich ślub był chyba najbardziej gorącym (około 35 stopni) w ubiegłym roku.
Anię przyłapałem podczas ustawiania ostatnich bukietów kwiatów na stołach - są one z resztą pasją i zawodem Ani - http://www.kwiaciarniaflorencja.pl/ - naprawdę szczerze polecam (sam korzystam), ma dziewczyna znakomity gust, co widać z resztą po jej bukiecie, sukience i panu młodym ;-)
O imprezie specjalnie rozpisywał się nie będę, myślę że zdjęcia wystarczą. Odpowiedzialny jest za nią jest m.in. jegomość z mojego poprzedniego posta, czyli Michał Starzecki, najprawdopodobniej jeden z najlepszych wodzirejów z jakimi miałem przyjemność pracować. Polecam oczywiście!
Uff... napolecałem się, więc zapraszam do oglądania!

Today I'm recommending!
I've met Ania and Rafal a long time ago, at Lidka and Adam's wedding, and cooperation with such a couples (knowing what they may expect from me) is excellent! Their wedding was probably the hotest one in the past year.
I've nabbed Ania placing the last bunches of flowers on the tables - the flowers are her job and passion - http://www.kwiaciarniaflorencja.pl - I do highly recommend it, the girl has a grat taste, just look at the bouquet, dress nad groom of hers ;-)
There's no need to write about the reception (I think the photos are speaking for it). The person responsible for it is a.o. gentelman from my previous post, Michał Starzecki, one of the best DJs I've been working with. Higly recommended!
I welcome You to look at some photos.